Z grafiką "na zewnątrz"
Dbając o wizerunek firmy, warto pomyśleć o pokazywaniu się "na zewnątrz" w bardziej tradycyjny sposób. Mam tu na myśli banery, systemy przenośne, flagi, a nawet okleiny na samochodzie służbowym. Taka odpowiednio przygotowana reklama za stosunkowo niewielką cenę ma szansę zaistnieć w ciągu mgnienia oka w świadomości odbiorcy.
Oczywiście, ciekawie zrobiony nośnik to połowa sukcesu. Wykorzystując banery czy systemy przenośne powinniśmy pomyśleć o ich najdogodniejszym umiejscowieniu, które zagwarantuje dobrą widoczność naszej reklamy. Do takich miejsc należą ruchliwe arterie komunikacyjne, przy których interesujący nośnik naprawdę ciężko przeoczyć.
Uważam, że świetnym miejscem na ustawienie banerów czy flag, a także bram start/meta są imprezy sportowe. Kalendarz obfituje w różnego rodzaju biegi czy wyścigi kolarskie, motorowe, zawody narciarskie i wiele innych, więc jest w czym wybierać, a warto, bo taka impreza przyciąga duże rzesze zainteresowanych. Jeśli zależy nam na konkretnym odbiorcy, proponuję pojawić się na imprezach branżowych. Na targi i konferencję warto zabrać chociaż rollbaner lub ściankę wystawienniczą, choć moim zdaniem nic tak nie zwraca uwagi potencjalnych kontrahentów, jak interesujące stoisko.
Dlatego nasza firma poszerza ofertę o kompleksową obsługę targów wystawienniczych.